الاثنين، 16 أبريل 2018

Mă simt fericit și sigur când sunt pe patul meu cu mintea și inima mea, uit toată groaza din lumea noastră
Nu există nici un fel de "dragoste" prietenul meu! Este o iluzie frumoasă a bărbaților la mintea femeilor de a-și lua inima și mintea, credeți-mă, aceasta este esența experienței mele

  Eu mi-a cerut o sută de oameni în fața ta va găsi o formă sută și a văzut, eu nu pun caracterul meu pe oameni am Ojari Acolhm.aly că mințile și inimile Ahaor
Zâmbești! Lampa dispare, rana zâmbește și el râde ... Îmi place toate astea pentru că mă gândesc la tine! Deci, cum ne întâlnim? -

Căsătoria este sacrificiul a doi oameni pentru bucuria unui popor timp de două ore în sala de bucurie începe viața de zâmbet bucurie. -

Fiți mai aproape de cei simpli, pentru că simt că aveți senzație de fericire. Consilierea psihologică și cunoașterea valorii de sine cu voi înșivă

Când ne asigurăm că ne petrecem viețile în minte, trebuie să fim iubiți de dragoste și dragoste.
Faceți ceva minunat, oamenii vă pot imita. Iubiți-vă pe voi înșiși și pe ceilalți și distrugeți și închideți-vă

Nimic nu luminează lumina care radiază din interior. Nu atunci când moare inima și mintea voastră








Căsătoria este sacrificiul a doi oameni pentru bucuria unui popor timp de două ore în sala de bucurie începe viața de zâmbet bucurie. -





















ليست هناك تعليقات:

ظلم

سرعة الانفعال تشير إلى استجابة الأفراد بشكل سريع وعاطفي لمواقف معينة، مما قد يؤدي إلى ردود فعل غير محسوبة. إليك بعض النقاط المتع...