الاثنين، 16 أبريل 2018

Я відчуваю себе щасливим і безпечним, коли я перебуваю в ліжку своїм розумом і серцем, я забую всі жахи в нашому світі
Немає такої речі, як "любов" мого друга! Це прекрасна ілюзія чоловіків у свідомості жінок, щоб прийняти їхні серця і думки, повірте, це суть мого досвіду

  Я запитав про сотню людей, ви знайдете сто форм і поглядів, я не ставлю свою особистість людям, якими я їх замишляю, щоб розмовляти зі своїми розумом і серцем
Посміхається! Подмигнення зникає, рана посміхається, і він сміється .. Я люблю все це тому, що я думаю про вас! Так як ми зустрічаємося? -

Шлюб - це жертва двох людей для радості народу протягом двох годин у залі радості починає життя радості посміхатися. -

Отримайте ближче до простих, тому що вони почувають вас відчуттям щастя. Психологічний комфорт і знання цінностей себе з собою

Коли ми переконаємося, що ми проводимо своє життя в свідомості, ми повинні бути щирими і любити коханців.
Зробіть щось чудове, люди можуть імітувати вас, любити себе та інших, знищити і закрити

Ніщо не засвічує світла, що випромінює зсередини. Це не тоді, коли твій серце і розум помирають








Шлюб - це жертва двох людей для радості народу протягом двох годин у залі радості починає життя радості посміхатися. -
















ليست هناك تعليقات:

ظلم

سرعة الانفعال تشير إلى استجابة الأفراد بشكل سريع وعاطفي لمواقف معينة، مما قد يؤدي إلى ردود فعل غير محسوبة. إليك بعض النقاط المتع...