الجمعة، 20 أبريل 2018

"Нехай наш Коран прогулюється на






"Нехай наш Коран прогулюється на землі"
Мусульманська жінка відвідала свого хворий християнський сусід і знайшла її спати в її ліжку ...

Вона сказала їй: "Дозволь мені підвести вас до чогось з Корану, ми шукаємо її"

Сусід сказав їй: "Але до цього дай мені трохи води, тому що я відчуваю спрагу".

Тоді вона сказала: "Я не з'їїв нічого протягом декількох днів, і я не можу знайти кого-небудь, хто мені допоможе". Чи не принесла мені щось поїсти? Жінка сказала їй: "Я принесу тобі щось поїсти".

Пройшло лише кілька хвилин, і їжа була добре. Після того, як сусід закінчив їжу і насичував, жінка-мусульманка сказала їй: Чи я читати щось з Корану?
Тоді сусід сказав їй: "Але я бачив Коран, перш ніж ти це читав!"

Мудрість цієї історії:
Заохочуйте людей знати, хто ви за вашу добру поведінку, ваше ставлення та свою мораль
Потрібно читати і запам'ятовувати Коран, але інші повинні бачити Коран у своїх діях та поведінці

"Нехай наш Коран прогулюється на землі"

Якщо ви закінчите читання, моліться Мухаммеду

ليست هناك تعليقات:

علم النفس

المصرى: 19. إذا كان لديك حلم بأن تكون أو تفعل شيئًا يبدو مستحيلًا، فحاول تحقيقه على أي حال. سيصبح الأمر أكثر استحالة مع تقدمك في السن وتحملك...