الأربعاء، 18 أبريل 2018

Хай живе французька дама в Алжирі

4 години
Хай живе французька дама в Алжирі 🇩🇿️etnguet Іслам і його люди все немусульмани у Франції, а потім переніс серйозне захворювання раку і пішов до лікаря, який пішов за нею і сказав їй, що хвороба поширилася по всьому тілу (не означає, що немає надії на одужання) і це лише питання короткого часу, і ви помрете, і робота У файлі є файл, звіти, зображення, промені тощо.
Коли її родина дізналася Bmrdha розповіла їй гнів Господа, бо у вас є ви Asmutai, Повернення релігії ісламу в надії Господь простить вас.
Чи не слухати їх слова і приєднався до релігії ісламу, він повинен прийти Вони представили Франція показує кращі старші лікар з лікарів Алжиру!
Вона їздила до Франції, вони також знають, що немає ніякої надії на зцілення, але вони мають на увазі, щоб бути уроком для тих, хто хотів поставити і входить в релігію ісламу
І вони почали його обертати в церкви і казати людям, це кара для тих, хто вступає в іслам!
Жінка кричала дуже сильно після того, як вона зрозуміла їхні наміри
Тоді я повернувся в Алжир, чекаючи смерті на релігію ісламу
У ніч ночі я думав, що це буде уроком для тих, хто не помер один з людей її, і вона померла, бо вони будуть думати, що він увійшов в іслам
І вона заснула в мертвих ночі. Ніч називається Бог:
(Господи, я не боюся смерті і Alakkakk але боюся померти і Eshmtwa мене, тому що я звернувся в іслам, і люди бояться ісламу, лорд Ashvina і Aavni, щоб люди знали свої здібності і свою милість і ввести людей в іслам, і я, чому відштовхнути людей від ісламу)
Потім вона вишила його і побігла в кома
До тих пір поки вона не прокинулася в другій половині дня на наступний день і не відчувала ніякого болю, я знав, що це пробудження смерті, і він збирається померти зараз !!! Але коли прийшла ніч, вона не була мертва, а ніч була до ранку, і вона не вмерла
Тож я пішла до її лікаря, який стежив за її станом
Після того як лікар зробив всі тести, він запитав її ,,,, хто ти?
Вона сказала, що так, і я маю тебе !!!
Лікар сказав, що у вас є хтось, крім мене, у файлі каже, що у вас є рак у більш пізньому випадку
У вас немає раку, і ви ніколи не отримуєте рак
Хто ти?
Я подякував Богові і дякую вам, .........
Подивіться на милість, як Бог відповідає на Своїх рабів, «О, Боже, які внесли свій вклад в публікацію цього листа, так що вибачте його гріх і пояснити його груди і наказав йому приємно і координується басейну Пророка, мир йому і благословення»
Прокоментував слово, описане Божим милосердям

ليست هناك تعليقات:

ظلم

سرعة الانفعال تشير إلى استجابة الأفراد بشكل سريع وعاطفي لمواقف معينة، مما قد يؤدي إلى ردود فعل غير محسوبة. إليك بعض النقاط المتع...