الأربعاء، 18 أبريل 2018

Leve de Franse dame in Algerije 🇩🇿️e

4 uur
Leve de Franse dame in Algerije 🇩🇿️etnguet de islam en de mensen zijn alle niet-moslims in Frankrijk, en vervolgens getroffen door een ernstige ziekte kanker en ging naar de dokter, die haar gevolgd en vertelde haar dat de ziekte zich heeft verspreid in het hele lichaam (betekent dat er geen hoop op herstel) en is slechts een kwestie van een korte tijd en je sterft, en het werk Het heeft een bestand, rapporten, afbeeldingen, roggen, enz. In het bestand.
Toen haar familie geleerd Bmrdha vertelde haar de toorn van de Heer, want je hebt je Asmutai, terugkeer van de religie van de islam in de hoop de Heer u vergeven.
Luisterde niet naar hun woorden en gehandeld op grond van de religie van de islam, het moet komen Zij presenteerden naar Frankrijk onthult de beste senior artsen van Artsen Algerije!
Ze reisde naar Frankrijk, ze weten ook dat er geen hoop op genezing, maar ze betekenen voor een les voor degenen die wordt gezocht te leveren en zijn komt in de religie van de islam
Dus begonnen ze het in de kerken te wikkelen en tegen de mensen te zeggen dat dit een straf is voor hen die de islam binnengaan!
De vrouw huilde heel hard nadat ze hun bedoeling wist
Toen keerde ik terug naar Algerije, wachtend op de dood van de religie van de islam
Op een nachtelijke avond dacht ik dat ze, als ze stierf, een voorbeeld zou zijn van iemand die niet als een lid van haar land werd beschouwd en zou zeggen dat ze stierf omdat ze de islam was binnengekomen
En zij daagde in het holst van de nacht. De nacht genaamd God:
(Heer, ik ben niet bang voor de dood en Alakkakk maar ik ben bang om te sterven en Eshmtwa me omdat ik bekeerd tot de islam en de mensen bang zijn voor de islam, Lord Ashvina en Aavni zodat mensen uw vermogen en uw genade kennen en mensen in de Islam en ik ben, waarom mensen vervreemden van de Islam)
Toen veegde ze het af en rende in coma
Dus werd ik wakker in het tijdperk van de volgende dag en voelde ik geen pijn, ik wist dat het het ontwaken van de dood was en het zal nu sterven !!! Maar toen de nacht aanbrak, was hij niet dood en de nacht was tot de ochtend, en hij stierf niet
Dus ik ging naar haar arts die haar toestand volgde
Nadat de dokter alle tests had gedaan, vroeg hij haar "", wie bent u?
Ze zei dat ik zo ben en ik heb jou !!!
De dokter zei dat je iemand anders bent dan ik in het dossier, het dossier zegt dat je in een later geval kanker hebt
Je hebt geen kanker en je krijgt nooit kanker
Wie ben je ???
Ik dankte God en dank je, .........
Kijk naar de genade van hoe God reageert op Zijn dienaren: "O God, die hebben bijgedragen aan de publicatie van deze brief, dus vergeef zijn zonde en uit te leggen zijn borst en beval hem blij en gecoördineerd door bekken profeet, vrede zij met hem"
Gereageerd op het woord beschreven door Gods genade

ليست هناك تعليقات:

ظلم

سرعة الانفعال تشير إلى استجابة الأفراد بشكل سريع وعاطفي لمواقف معينة، مما قد يؤدي إلى ردود فعل غير محسوبة. إليك بعض النقاط المتع...