الخميس، 20 يونيو 2013

: Bestaat God echt?

Een jonge jongen na zijn terugkeer naar zijn familie vroeg hen om hem een ​​godsdienstleraar te brengen tot drie vragen te beantwoorden heeft

Eindelijk en Gedo zijn leraar godsdienst en hun huis de volgende dialoog:

Boy: Wie ben jij? Kunt u antwoord op mijn vragen drie?
... ...
Leraar: Ik Abdullah van de dienaren van God .. en ik zal al uw vragen beantwoorden, als God het wil ..

Jongen: Weet je zeker dat een heleboel wetenschappers يستطيعو geweest om mijn vragen te beantwoorden drie!

Leraar: Ik zal mijn best doen ... Met Gods hulp ik antwoord

Boy: Ik heb (3) vragen:

Q 1: Bestaat God echt? Als het was Arne vorm?

Vraag 2: Wat is het lot en het lot?

Vraag 3: Als Satan is ontstaan ​​uit het vuur .... waarom geworpen na dat het zal niet van invloed op het?

De leraar sloeg de jongen een sterke klap op het gezicht

De jongen zei: Waarom sloeg me? Wat maakte je boos op me?

De leraar antwoordde: Ik ben niet boos, maar smack is het antwoord op drie vragen ...

Boy: Ik begrijp iets niet??

Leraar: Waarom voel je je nadat ik je geslagen?

Boy: druk voelen pijn

Leraar: Als je gelooft dat pijn bestaat?

Jongen: Ja

Docent: Arne vorm?

Jongen: Ik kan het niet

Leraar: Dat is mijn eerste .. We voelen ons allemaal het bestaan ​​van God, maar we kunnen niet zien

Toen voegde hij: Hebt u ooit gisteren gedroomd dat ik zal smakken?

Jongen: Nee

Leraar: Luister je naar rechts, zal ik vandaag smakken?

Jongen: Nee

Leraar: Dit is het lot en het lot

Toen voegde hij: handen geslagen door, die gemaakt??

Boy: Clay

Docent: Hoe zit het met je gezicht?

Boy: Clay

Leraar: Waarom voelen na Sfnk u?

Boy: Ik voel Baerm

Docent: Hoe klei kwetst klei dit is de wil van God ... Ondanks dat schepsel van Satan

Vuur .... Maar als God het wil, zal worden doodgeschoten smartelijk plek aan de duivel

ليست هناك تعليقات:

حوارات نفسية

المصرى: الجمعة، 2 أبريل 2010 كيف تحاور..؟ كيف تحاور..؟ -  أبريل 02, 2010   ليست هناك تعليقات:    إرسال بالبريد الإلكتروني كتابة مدونة حول ه...