Partea a doua: Doctrina Shirk
Sfântul Coran se referă la presupusele zeități ca fiind 'ceea ce este venerat fără Dumnezeu'. Cuvântul 'don' în limba înseamnă 'toleranță' și 'abordare'. Se spune că fără asta, care este mai aproape de el. Dacă vrei să-l strici, i-am spus Doen. Din aceasta nu rezultă nicio acțiune. Tentația este spusă: Dunk! Luați-l, mai aproape de el și de tine. Ei spun ordinea fără, și îmbrăcați fără, orice valoare aproape. [1] Astfel, 'fără Dumnezeu' înseamnă mai puțin și inferior lui Dumnezeu.
pretențiile politeiste că Dumnezeu departe este dificil să se ajungă, dar mass-media, cărora le place regi nu pot ajunge la ele mediate numai este aproape de ei. Rugați-vă astfel lui Dumnezeu care pretinde că este aproape de Dumnezeu. De asemenea, creștinii au spus că Hristos, fiul Mariei, a fost Fiul lui Dumnezeu și la rugat pe El. Și poporul din Mecca a chemat ceea ce ei s-au închinat fără Allah de către fiicele lui Dumnezeu. Și cei care voiau să se apropie de Dumnezeu și de bătrânii bătrânilor părinților lui Dumnezeu.
Politeistul nu implică pe Dumnezeu în sine. Adică, el crede că Dumnezeu este unul. Dar el îi asociază pe Dumnezeu cu calitățile Sale. Adică implică Dumnezeu da unele calități deosebite lui Dumnezeu pentru niște creaturi, și o face nemuritor, și susține că el a auzul și vederea, de relief și alte lucruri peste puterea obiceiului. Aceste calități se crede că le-au fost date de Dumnezeu Atotputernic.
Mecca a fost Mhrqua de spus atunci când da târcoale Ka'bah: „Beck nu este un partener pe care numai partener este deținut de tine și rege.“ Ibn Abbas spune: Mesagerul lui Allah, pacea fie asupra lui 'Wellcome poate avea' [2] Putem trasa structura politeismului după cum urmează:
Forma generală a companiei
Acum ne-ar plăcea să ne uităm la elementele din figură:
1. Calea Dreaptă (sau calea dreapta): Este calea lui Dumnezeu, care ne-a poruncit să-l urmeze, și toți cei care au crezut și a făcut de lucru este de bun pe acest drum. Prin fapte bune, noi înțelegem să respectăm poruncile lui Allah și să evităm intențiile Sale în secret și în public. Dumnezeu este mai aproape de vena umană și știe ce însuși Touss. Calea cea dreaptă este modul în care Shaytaanul stă să păstreze oamenii de pe calea lui Allah. Allah spune (interpretarea semnificației): Apoi Atinhm din mâinile lor și în spatele lor și juramintele lor și Hmailhm nu găsesc cei mai mulți dintre ei recunoscător »(moravurile, 7/16 - 17).
calamitate majoră este ceea ce vine cu demonii omenirii, care sunt pe calea Metzaan străine dreapta îmbrăcat în religie, și susțin că acestea sunt furnizarea de către poporul lui Dumnezeu, și exemplele cele mai proeminente ale acestora; bătrânii ordinele sufi.
2. Zeii: politeiști au crezut că presupusele zei au loc între Dumnezeu și oameni, datorită naturii lor și teologic Nasotih meritau să fie un mediu între Dumnezeu și oameni.
3. Spiritele Părinților: Omul dorește maximizarea tatălui său, mai ales a celor care au murit de ei. Și exagerează în maximizarea lor pentru a le da unele dintre atributele care sunt speciale pentru Dumnezeu Atotputernic. Aceasta este ceea ce noi numim divinizarea părinților. Noi credem că doctrina unității existenței și anihilare în Dumnezeu (condițiile de respect și de absorbție deplină cu) a apărut din aceste idei.
4. Clerul: clericii sunt cei care conduc oamenii în religia lor și îi oferă religia ca în forma anterioară. Adepții lor cred că sunt oameni cu atribute divine. Așadar, merita să mijlocească între Dumnezeu și creația Lui.
5. uman: Această rețea a acestor legături se bazează conduce la utilizarea abuzivă a sentimentului religios la om, în cazul în care mulți oameni sunt legate de această rețea pentru beneficii materiale, și, astfel, în loc de o pârghie a religiei în relația omului cu Dumnezeul său așa cum se reflectă în cea a hârtiei individului și stau departe de negativ , Dar a devenit altfel atunci când religia a devenit un mijloc de a atinge interesele lumești. Așa cum este indicat de versetul: «a spus, dar ar fi fără iubirea lui Dumnezeu printre idoli în această viață și apoi în Ziua Învierii, unele ispășire unul pentru altul și blestema unul pe altul și Mowakm de foc și nu aveți nici un ajutor» (paianjen 29/25).
Acesta este cazul în toate religiile, atât distorsionate, cât și pozitive. Dumnezeu a spus unii evrei și creștini, el a spus: «a luat rabini lor și călugării lor ca lorzi fără Dumnezeu și Hristos, fiul Mariei și a ordonat să nu se închine lui Dumnezeu și nimeni în afară de Dumnezeu Atotputernic este ceea ce asociază» (pocăință 9, / 31).
Tirmidhi a relatat de la Adi ibn Hatim a spus: Am venit la Profet, pacea fie asupra lui și, în gâtul meu o cruce de aur, el a spus: O, Uday vă întreb acest fetiș, și l-am auzit citit în brevet Surat «a luat rabini și călugării lor, ca lorzii fără Dumnezeu», a spus el, dar ei nu au Aabdonhm dar, în cazul în care Ohaloua-le ceva Asthloh dacă ceva negat l-au negat acest lucru au devenit zei. [3]
Oricine este pe drumul cel bun, se confruntă cu obstacole în mod inevitabil, pentru că diavolul stă pe ea pentru a înșela oamenii de dragul lui Dumnezeu, el locuiește Hbailh el și spune de a merge prin pentru medierea presupuselor sfinților și apropierea de Dumnezeu, și spune că vrea să ajungă la Dumnezeu, el este Ei trebuie să fie sprijiniți de el, sunt o mijlocire cu Dumnezeu ... și alte afirmații care nu au nimic de-a face cu islamul. De asemenea, vine din basmele invocate ar fi sfinți, și pretind a necesității de livrare pentru ei, pentru că Dumnezeu nu le va eșua și să răspundă la tot ceea ce cere. În fața costum diavolul scoate în evidență rolul minții, neglijează mintea lui trebuie să fie urmeze pe Satana, Viuge presupuselor sfinți înainte de a merge la Dumnezeul Atotputernic, iar acest lucru se poate tăia ceea ce ia poruncit Dumnezeu să sosească.
Și încheie subiectul menționând două exemple, unul din doctrina catolică a poporului cărții și al doilea de taoiști ...
A. Doctrina medierii în catolicism
Doctrina celor trei Persoane - care constituie piloni ai Tatălui, Fiul și Duhul Sfânt - care au dus la preoții zeilor fără Dumnezeu. O doctrină împărtășită de Jam
Sfântul Coran se referă la presupusele zeități ca fiind 'ceea ce este venerat fără Dumnezeu'. Cuvântul 'don' în limba înseamnă 'toleranță' și 'abordare'. Se spune că fără asta, care este mai aproape de el. Dacă vrei să-l strici, i-am spus Doen. Din aceasta nu rezultă nicio acțiune. Tentația este spusă: Dunk! Luați-l, mai aproape de el și de tine. Ei spun ordinea fără, și îmbrăcați fără, orice valoare aproape. [1] Astfel, 'fără Dumnezeu' înseamnă mai puțin și inferior lui Dumnezeu.
pretențiile politeiste că Dumnezeu departe este dificil să se ajungă, dar mass-media, cărora le place regi nu pot ajunge la ele mediate numai este aproape de ei. Rugați-vă astfel lui Dumnezeu care pretinde că este aproape de Dumnezeu. De asemenea, creștinii au spus că Hristos, fiul Mariei, a fost Fiul lui Dumnezeu și la rugat pe El. Și poporul din Mecca a chemat ceea ce ei s-au închinat fără Allah de către fiicele lui Dumnezeu. Și cei care voiau să se apropie de Dumnezeu și de bătrânii bătrânilor părinților lui Dumnezeu.
Politeistul nu implică pe Dumnezeu în sine. Adică, el crede că Dumnezeu este unul. Dar el îi asociază pe Dumnezeu cu calitățile Sale. Adică implică Dumnezeu da unele calități deosebite lui Dumnezeu pentru niște creaturi, și o face nemuritor, și susține că el a auzul și vederea, de relief și alte lucruri peste puterea obiceiului. Aceste calități se crede că le-au fost date de Dumnezeu Atotputernic.
Mecca a fost Mhrqua de spus atunci când da târcoale Ka'bah: „Beck nu este un partener pe care numai partener este deținut de tine și rege.“ Ibn Abbas spune: Mesagerul lui Allah, pacea fie asupra lui 'Wellcome poate avea' [2] Putem trasa structura politeismului după cum urmează:
Forma generală a companiei
Acum ne-ar plăcea să ne uităm la elementele din figură:
1. Calea Dreaptă (sau calea dreapta): Este calea lui Dumnezeu, care ne-a poruncit să-l urmeze, și toți cei care au crezut și a făcut de lucru este de bun pe acest drum. Prin fapte bune, noi înțelegem să respectăm poruncile lui Allah și să evităm intențiile Sale în secret și în public. Dumnezeu este mai aproape de vena umană și știe ce însuși Touss. Calea cea dreaptă este modul în care Shaytaanul stă să păstreze oamenii de pe calea lui Allah. Allah spune (interpretarea semnificației): Apoi Atinhm din mâinile lor și în spatele lor și juramintele lor și Hmailhm nu găsesc cei mai mulți dintre ei recunoscător »(moravurile, 7/16 - 17).
calamitate majoră este ceea ce vine cu demonii omenirii, care sunt pe calea Metzaan străine dreapta îmbrăcat în religie, și susțin că acestea sunt furnizarea de către poporul lui Dumnezeu, și exemplele cele mai proeminente ale acestora; bătrânii ordinele sufi.
2. Zeii: politeiști au crezut că presupusele zei au loc între Dumnezeu și oameni, datorită naturii lor și teologic Nasotih meritau să fie un mediu între Dumnezeu și oameni.
3. Spiritele Părinților: Omul dorește maximizarea tatălui său, mai ales a celor care au murit de ei. Și exagerează în maximizarea lor pentru a le da unele dintre atributele care sunt speciale pentru Dumnezeu Atotputernic. Aceasta este ceea ce noi numim divinizarea părinților. Noi credem că doctrina unității existenței și anihilare în Dumnezeu (condițiile de respect și de absorbție deplină cu) a apărut din aceste idei.
4. Clerul: clericii sunt cei care conduc oamenii în religia lor și îi oferă religia ca în forma anterioară. Adepții lor cred că sunt oameni cu atribute divine. Așadar, merita să mijlocească între Dumnezeu și creația Lui.
5. uman: Această rețea a acestor legături se bazează conduce la utilizarea abuzivă a sentimentului religios la om, în cazul în care mulți oameni sunt legate de această rețea pentru beneficii materiale, și, astfel, în loc de o pârghie a religiei în relația omului cu Dumnezeul său așa cum se reflectă în cea a hârtiei individului și stau departe de negativ , Dar a devenit altfel atunci când religia a devenit un mijloc de a atinge interesele lumești. Așa cum este indicat de versetul: «a spus, dar ar fi fără iubirea lui Dumnezeu printre idoli în această viață și apoi în Ziua Învierii, unele ispășire unul pentru altul și blestema unul pe altul și Mowakm de foc și nu aveți nici un ajutor» (paianjen 29/25).
Acesta este cazul în toate religiile, atât distorsionate, cât și pozitive. Dumnezeu a spus unii evrei și creștini, el a spus: «a luat rabini lor și călugării lor ca lorzi fără Dumnezeu și Hristos, fiul Mariei și a ordonat să nu se închine lui Dumnezeu și nimeni în afară de Dumnezeu Atotputernic este ceea ce asociază» (pocăință 9, / 31).
Tirmidhi a relatat de la Adi ibn Hatim a spus: Am venit la Profet, pacea fie asupra lui și, în gâtul meu o cruce de aur, el a spus: O, Uday vă întreb acest fetiș, și l-am auzit citit în brevet Surat «a luat rabini și călugării lor, ca lorzii fără Dumnezeu», a spus el, dar ei nu au Aabdonhm dar, în cazul în care Ohaloua-le ceva Asthloh dacă ceva negat l-au negat acest lucru au devenit zei. [3]
Oricine este pe drumul cel bun, se confruntă cu obstacole în mod inevitabil, pentru că diavolul stă pe ea pentru a înșela oamenii de dragul lui Dumnezeu, el locuiește Hbailh el și spune de a merge prin pentru medierea presupuselor sfinților și apropierea de Dumnezeu, și spune că vrea să ajungă la Dumnezeu, el este Ei trebuie să fie sprijiniți de el, sunt o mijlocire cu Dumnezeu ... și alte afirmații care nu au nimic de-a face cu islamul. De asemenea, vine din basmele invocate ar fi sfinți, și pretind a necesității de livrare pentru ei, pentru că Dumnezeu nu le va eșua și să răspundă la tot ceea ce cere. În fața costum diavolul scoate în evidență rolul minții, neglijează mintea lui trebuie să fie urmeze pe Satana, Viuge presupuselor sfinți înainte de a merge la Dumnezeul Atotputernic, iar acest lucru se poate tăia ceea ce ia poruncit Dumnezeu să sosească.
Și încheie subiectul menționând două exemple, unul din doctrina catolică a poporului cărții și al doilea de taoiști ...
A. Doctrina medierii în catolicism
Doctrina celor trei Persoane - care constituie piloni ai Tatălui, Fiul și Duhul Sfânt - care au dus la preoții zeilor fără Dumnezeu. O doctrină împărtășită de Jam