الأربعاء، 18 أبريل 2018

Lung doamnă viu franceză în Algeria 🇩🇿️e

4 ore
Lung doamnă viu franceză în Algeria 🇩🇿️etnguet Islam și oamenii săi sunt toate non-musulmanii din Franța, iar apoi a suferit o boala grava de cancer si a mers la medicul care a urmat-o și ia spus că boala sa răspândit în întregul corp (înseamnă nici o speranță de recuperare) și este doar o chestiune de un timp scurt și vei muri, și locul de muncă rapoartele sale de fișiere și loc, raze X și alte în fișier.
Când familia ei a învățat Bmrdha ia spus mânia Domnului, pentru că tu ai Asmutai, Întoarcerea religiei Islamului sperând ca Domnul să te ierte.
Nu a asculta cuvintele lor și a aderat la religia islamică, trebuie să vină Ei au prezentat în Franța dezvăluie cei mai buni medici seniori de la medici Algeria!
Ea a călătorit în Franța, ei știu, de asemenea, că nu există nici o speranță de vindecare, dar ele înseamnă să fie o lecție pentru cei care se dorește să livreze și intră religia Islamului
Au început pe biserici învelire și spune oamenilor din această pedeapsă intră în Islam!
Femeia a plâns severă plâns după ce am știut ce înseamnă
Și apoi sa întors în Algeria, așteptând moartea pe religia Islamului
În noaptea de nopți m-am gândit că ar fi o lecție pentru cei care nu au murit unul dintre oamenii din ea și a murit pentru ei vor crede că a intrat în Islam
Vetodot în mijlocul nopții. Noaptea cheamă Dumnezeu:
(Doamne, nu mă tem de moarte și Alakkakk, dar mi-e teamă să mor și Eshmtwa-mă pentru că am convertit la islam și oamenii se tem de Islam, Lord Ashvina și Aavni, astfel încât oamenii să știe capacitatea dumneavoastră și mila și introduceți oameni în Islam și eu sunt, de ce înstrăina oamenii de la Islam)
Și apoi a leșinat și a început în comă
Până când sa trezit în după-amiaza zilei următoare și nu au simțit nici o durere, am știut că a fost trezirea morții și că va muri acum !!! Dar când a venit noaptea și nu a fost noaptea până dimineața nu Vandhisht nu simt nici o durere
Așa că m-am dus la medic pentru supervizor ei
După ce medicul ei a efectuat toate testele, am întrebat-o de la ,,,, Ante?
Ea a spus că sunt o femeie și ai mei !!!
Doctorul a spus că sunt altcineva care este în fișierul, fișierul spune că sunt infectate cu cancer, în caz de întârziere
Ante și nu au un cancer final și nu de cancer la toate Tsaba
Ante ???
Vsadjadt Slavă Domnului. Vă mulțumesc, .........
Uită-te la mila cum Dumnezeu răspunde robilor Săi, „O, Doamne, care au contribuit la publicarea acestei scrisori, așa că iartă păcatul său și să explice pieptul lui și a ordonat să fie mulțumit și coordonat de bazin Profet, pacea fie asupra lui“
Comentat descrisă de cuvântul mila lui Dumnezeu 👏

ليست هناك تعليقات:

علم النفس

المصرى: 19. إذا كان لديك حلم بأن تكون أو تفعل شيئًا يبدو مستحيلًا، فحاول تحقيقه على أي حال. سيصبح الأمر أكثر استحالة مع تقدمك في السن وتحملك...