الأحد، 25 فبراير 2018

Ik hield van je en raakte je aan

Ik hield van je en raakte je aan
Ik greep mijn hart van geliefden
Ik hou van je circus van je liefde en mijn liefde
Leer me je liefde
Een woord van jou vertelde en tegengif
En de blik van jezelf is een verlangen naar jou

  Open je hart vanaf daar
Misschien vraagt ​​een geliefde om je hobby
Ik voel me sterk en nostalgisch
En betaal mijn hart met uw vriendelijkheid daar
 Ahwaki en mijn geest en mijn hart Fdak
Jaffoni sliep uit de magie van mijn ogen
Ik vroeg mijn geest en mijn ziel hoe Ihaki

Laat me de geluiden van je hart horen

  Ze vroeg me hoe mijn hart zou winnen
Ik heb geen keus, mijn mentale, hoe kan mijn hart van je houden voor mijn ziel?
Hoe mijn hart en mijn passie te leven
Hoe heb je van mijn hart gehouden en mijn ziel vergeten?
Hoe gaat het?
 Je bent boeiend, of heb je me bezeten
 Ik heb je niet gezien en je snakt naar Hanani
Mijn hart helpt je bij de Hanani
  Mijn hart zou vliegen van vreugde
Ze ontmoeten elkaar graag van Jehoak

De melodieën van de lucht en de vogels bij ons
En de maan tekende op onze nachten
  Hoe O geestelijke eigenaar te eten
Hoe kan ik je gelukkig maken?
Ik zie je met mijn hart en mijn verlangen en mijn ziel
Ik heb veel flitsen met mijn passie
Hoe kan ik mijn hart hebben?

ليست هناك تعليقات:

ظلم

سرعة الانفعال تشير إلى استجابة الأفراد بشكل سريع وعاطفي لمواقف معينة، مما قد يؤدي إلى ردود فعل غير محسوبة. إليك بعض النقاط المتع...