один? Чи знав Ісус, що Бог єдиний? Чи знали про нього учні? Що означає монотеїзм у Біблії? Як хр
истияни примирюють концепцію одного Бога і концепцію трьох всесвітів? р. 43: Християни вважають, що Бог є одним і має міркування: якщо вони стримуються таким чином, що їхнє існування не зупиняється на просуванні ісламу, існування атрибуту перед ним, наприклад, існування, яке називається ними Бенну Батько і якщо розглянутий опис як існування залежить від існування існування попереднього статусу, такого як наука, то сама залежить від прапора науки до існування всесвіту, що називається Сином Сина або Словом. І якщо це виявляється тим, що вони самі є розумними, то їх називають лідерами Святого Духа. Отже, від Отця, сенс існування і від Слова або Сина означає науку і від Святого Духа, так що Творець є розумним для нього, так що один Бог є одним у суб'єкті, якщо Газ засвідчує християни в об'єднанні. Шайх Абу аль-Хайр аль-Тайєб сказав у своїй книзі "Усоль аль-Дін", с. 153: - Висловлювання християнських вчених свідчать про їх об'єднання, оскільки вони говорять, що груша є сутністю того, кого названо ідеальним і має три особисті ознаки, які Христос відкриває про них: Отець, Син і Святий Дух. Суддя Абу Бакр Мохаммед бін Тайєб аль-Баклани у своїй книзі "Алтамс" у п'яти правилах: - Якщо ми розглянемо слова християн (християн) про те, що Бог є одним і трьома основою, не знаходимо між ними і нас різницю тільки в лише слово, 134. Перша картина, в якій було присвоєно Божественне Я, - це трилогія. Призначення було у формі науки, де наука, світ і знання є однією істиною. Імам, шейх Мухаммед Абдо: сутність особистості, яка є неподільною і не відповідає дійсності. В будь-якому випадку. Аббас аль-Аккад писав: "У своїй інтерпретації християнської віри в Бога він пише:" Євхаристія є однією сутністю, і Слово і Отець єдині ".
истияни примирюють концепцію одного Бога і концепцію трьох всесвітів? р. 43: Християни вважають, що Бог є одним і має міркування: якщо вони стримуються таким чином, що їхнє існування не зупиняється на просуванні ісламу, існування атрибуту перед ним, наприклад, існування, яке називається ними Бенну Батько і якщо розглянутий опис як існування залежить від існування існування попереднього статусу, такого як наука, то сама залежить від прапора науки до існування всесвіту, що називається Сином Сина або Словом. І якщо це виявляється тим, що вони самі є розумними, то їх називають лідерами Святого Духа. Отже, від Отця, сенс існування і від Слова або Сина означає науку і від Святого Духа, так що Творець є розумним для нього, так що один Бог є одним у суб'єкті, якщо Газ засвідчує християни в об'єднанні. Шайх Абу аль-Хайр аль-Тайєб сказав у своїй книзі "Усоль аль-Дін", с. 153: - Висловлювання християнських вчених свідчать про їх об'єднання, оскільки вони говорять, що груша є сутністю того, кого названо ідеальним і має три особисті ознаки, які Христос відкриває про них: Отець, Син і Святий Дух. Суддя Абу Бакр Мохаммед бін Тайєб аль-Баклани у своїй книзі "Алтамс" у п'яти правилах: - Якщо ми розглянемо слова християн (християн) про те, що Бог є одним і трьома основою, не знаходимо між ними і нас різницю тільки в лише слово, 134. Перша картина, в якій було присвоєно Божественне Я, - це трилогія. Призначення було у формі науки, де наука, світ і знання є однією істиною. Імам, шейх Мухаммед Абдо: сутність особистості, яка є неподільною і не відповідає дійсності. В будь-якому випадку. Аббас аль-Аккад писав: "У своїй інтерпретації християнської віри в Бога він пише:" Євхаристія є однією сутністю, і Слово і Отець єдині ".
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق