الجمعة، 27 سبتمبر 2013

Die Almagtige sê

 3 : Die Almagtige sê : ( en Maria, die dogter van Imran dat أحصنت die vagina die gees en die woorde van haar Here en bekragtig فنفخنا sy boeke en was van القانتين ) _ [ verbod : 12 ]

Vermoede : Die woorde van die Koran " فنفخنا wat van ons gees , " In 'n ander vers , " en die gees van dit , " [ Vroue : 171 , wat beteken dat die Christus die (Gees van God ) , soos uiteengesit in die gesprekke wat " die Gees van God en sy Woord , " Die Koran beskryf Christus dat ( Gees van God ), en dat (God se Woord ) . En die Gees van God is nie 'n dier , en die woord van God nie geskep word , is dit nie 'n wese is , dit is 'n kenmerk van die eienskappe van God . En eienskappe van God geskep is . En هذااللقبلايصحأنيسمىبهأيمخلوق .


Die antwoord en verduideliking

Eerste : die term " gees van dit " of "gees" is verkeerdelik geïnterpreteer , omdat die voorsetsel (van ) , beteken nie "deel van God " nie, maar beteken " kom van God ", wat beteken dat die voorsetsel (uit) gelaai , maar nie vir Tbaad . In die sin dat hierdie woord en opdrag en uitgereik is deur God, die Almagtige __ .
Tweede: beskryf God het Adam _ vrede op hom _ as die beskrywing van die skepping van Christus , sê hy : " ( As سويته en blaas in hom van my gees hom plat فقعوا ) [ klip : 29 ], beteken dit dat Adam (deel van God _ Almagtige _) Kursus ? . " Nie " God . _ Almagtige _ blaas in die liggaam van klei (Adam ) Vdbt wanneer die lewe , en blaas in die moederskoot van Maria ( eier) Vdbt lewe . beteken dit dat die wese die gevolg van daardie deel van God Of is ? 'n skepsel van God se skepsels _ verheerlik _ wat is nie , en word nie getel nie. As wat waai in die baarmoeder van Maria te maak wat kom uit van hulle (jr. ) 'n god , waai in Adam maak wat kom uit dit ( die kinders) Net gode.
Derde : dat die woord (God se Woord ) verwys na die woord " Wees ", wat uitgereik is deur God _ Almagtige _ skep van Christus _ vrede op hom _ sê hy : (indien soos Jesus met God soos Adam geskape het uit die stof, dan het vir hom gesê : "Wees ) [Al- Imran : 59 ] .
Daarom beskryf skep Isa in 'n ander vers wat ( die orde van God ) , sê hy : ( O Here , ek het gesê ek was nie gebore Amessne gepreek het ook gesê God skep wat Hy wil As Hy iets besluit Hy sê dit ' Wees ) [Al- Imran : 47 ] . En beteken dat God gesê het: " Wees " was Jesus sonder die noodsaaklikheid vir 'n fisiese rede. Dit is wat die heilige boek van die Christene dieselfde : ( 9 want dit is gesê het, is geword . . ) Psalms 08:33 _9 , en weer bevestig : ( En God het gesê: . " Laat daar lig wees en daar was lig ) _ 03:01 opset. Toe sien my om te sê _ sê _ en sy toespraak gelewer aan Maria ) [ vroue : 171 ], as Christus is dieselfde woord as hulle beweer dat dit beteken dat Allah (_ ) _ Christus homself op Mary Dit is nie waar nie. . Maar die betekenis is dat God Almagtig __ sy toespraak gelewer en het vir hom gesê : "Wees ", Maria, en die gevolg was dat hulle het Christus . Christus was die gevolg van God se Woord : "Wees ", en nie die woord self .
Vierde : dat die betekenis van (die woord ) in die taal van die Arabiere beteken " woord of frase " beteken "opdrag , wet en die belofte ", en nie bedoel nie ( mense ) of ( fisiese voorwerp) en hier is 'n voorbeeld van die gebruik van die Koran die woord ( die woord) en versamel (woorde ) :
1 - die belofte van oorwinning: " . . Ek voorafgegaan het die woord vir ons boodskappers Hulle knegte wat hulle المنصورون Hoewel hulle gewerf het oorwinnaars " _ [ Saaffat die : 171_ 173 ]
2 - 'n mening is bindend vir almal en ooreengekom ( Law = geloof) : ( Sê Aohl die boek Kom na beide jy en ons) [Al- Imran : 64 ] .
3 - is van God ( wie reg om die woord wat jy dan die straf van die vuur red ) [ Zumar : 19 ] .
4 - woord of sin ( wat hulle het geen kennis of hul ouers grootgeword woord wat uit hulle bekke wat hulle sê, is niks anders as ' n leuen ) [ Cave : 5 ] .
Vyfde: die persentasie van iets aan God _ Almagtige _ sê "die woord van God " of " Gees van God " nie, maar dit is bykomend tot die eer en nie 'n werklike Daarbenewens , soos ons sê , "het die huis van God , " het 'n Mekka, en beteken nie dat God House daarin woon, soos ons sê , " kameel God " vir niks Nabi Saleh , beteken nie dat God Almagtig __ kameel ry hulle. Die soos Abraham beskrywing _ vrede op hom _ hy " die vriend van God , " beteken nie dat Allah (_ ) _ sy يتجاذب vriend gesels met hom. Hulle voeg versier is net nie . Vir 'n beskrywing van die almagtige God __ Gabriel , die vrede op hom as 'n " gees van God " , het hy gesê : (Ons het haar Ons engel haar vlees tesame ) [ Maryam : 17 ] .
Sesde: hierdie beskrywings word met verloop van tyd aan te dui slegs een persoon , as ons sê: "Die Woord van God " Ons het geweet dat dit die bedoeling was Issa _ vrede op hom _ En as ons sê " die vriend van God " Ons het geweet dat dit die bedoeling was Ibrahim _ vrede op hom _ en as ons sê: " boodskapper van Allah " Ons het geweet dat dit die bedoeling was Mohammed _ seëninge _ vrede . Dit beteken nie dat die woord " woord van God " wat Christus alleen is die " woord van God " , maar al die wesens is "die woord van God ," het hulle is almal geskep met dieselfde woord " Wees " was Almagtige God bereid __ . En beteken nie dat Abraham _ vrede op hom _ alleen is " die vriend van God " nie, maar al die profete is die " ontruiming God " Almagtige , en beteken nie dat Mohammed _ seëninge en vrede _ is 'n " boodskapper van God " nie, maar al die apostels is die boodskappers van God geprys . _
===========================================

ليست هناك تعليقات:

ظلم

سرعة الانفعال تشير إلى استجابة الأفراد بشكل سريع وعاطفي لمواقف معينة، مما قد يؤدي إلى ردود فعل غير محسوبة. إليك بعض النقاط المتع...