الخميس، 12 سبتمبر 2013

علشان انا ماما

علشان انا ماما

علشان انا ماما طلعان عينى وعين الخلفونى
وعلى قلبى زى العسل

علشان انا ماما بقول بكره تكبروا يمكن تريحونى
مع انى عرفه ان الراحه ذهبت ولن تعود

علشان انا ماما بستحمللك يا بابا واقول ابو عيالى
ما ليش بركه غيره

علشان انا ماما بنام اخر واحده وبصحى اول واحده
وكمان ما بشتكيش

علشان انا ماما بحبكم اكتر من نفسى والى يجى
عليكم افرومه فرم

علشان انا ماما ما تزعلوش منى لما ازعق او حتى
اضرب والله كله لمصلحتكم

علشان انا ماما بخاف على مستقبلكم وبقول ليكم زاكرو
علشان تبقوا احسن منى

علشان انا ماما بموت لما حد فيكو يتعب ولا حتى يكح
بقول يا رب هاتها فيا وبلاش هو

علشان انا ماما بحمد ربنا انه خلانى ماما ورزقنى بيكم
وبدعى لكل واحده ربنا ما يحرمها من احلى كلمه

كلمة ماما
nour

ليست هناك تعليقات:

ظلم

سرعة الانفعال تشير إلى استجابة الأفراد بشكل سريع وعاطفي لمواقف معينة، مما قد يؤدي إلى ردود فعل غير محسوبة. إليك بعض النقاط المتع...