الأربعاء، 19 يونيو 2013

شات غريب قوى

ever.giveup78: هلا فيك و الله
never.giveup78: انت احمد و لا على؟
aly.matrix: احمد
never.giveup78: امال مين على؟
aly.matrix: اسمى بس بتاع الشات
never.giveup78: واحد واقف هناك على رأى ريكو؟
never.giveup78: ههههههه
aly.matrix: مين ريكو دة
never.giveup78: يعنى المفروض بقى مقولش اسم حقيقى
never.giveup78: ريكو المغنى
aly.matrix: مالة
aly.matrix: مات
never.giveup78: فى فيلم صايع بحر
aly.matrix: اة
aly.matrix: دة انتى متابعة الفن
never.giveup78: مش اوى يعنى
aly.matrix: والكلام الهم دة
aly.matrix: ممكن اعرف حضرتك
aly.matrix: بشك عام
aly.matrix: بشكل
never.giveup78: الاسم الحقيقى و لا بتاع الشات؟
never.giveup78: اصلى انا معنديش اسم للاشات و ممكن االف واحد دلوقتى
aly.matrix: الحقيقى
never.giveup78: هههههههههههههه
aly.matrix: منا قلت اسمى الحقيقى
never.giveup78: انا بهرج يا فندم
never.giveup78: انا غاده
aly.matrix: تشرفنا يا غادة باشا
never.giveup78: بخصوص اللى انت كاتبة على تاجد
never.giveup78: الشرف لينا
aly.matrix: السن والعمل والسكن
never.giveup78: هههههههههههه
aly.matrix: اة
never.giveup78: اعتبر التحقيق ده بصورة رسمية؟
never.giveup78: و لا ودية؟
aly.matrix: لا بصورة رمزية
never.giveup78: اعتقد ان الاسئلة صورتها بتكون مختلفة شوية
never.giveup78: 32
aly.matrix: بس
never.giveup78: معلش على ادى
aly.matrix: طيب
never.giveup78: هو  انت سنك كام؟
aly.matrix: فوق ال30
aly.matrix: ولا تعليق
never.giveup78: ههههههههههههه
never.giveup78: اية الاجابة الواضحة دى
never.giveup78: طيب ما انت ادى اهو
aly.matrix: والله ما كذبت
never.giveup78: ما انا فوق التلاتين برضة
never.giveup78: و الموضوع اساسا مش محتاج كذب
aly.matrix: خلاص اتفقنا
never.giveup78: انت على التاجد كاتب 37لا صح؟
aly.matrix: الى تحسبية
aly.matrix: كلمة فى ودنك 38
aly.matrix: سر
never.giveup78: و لية كل ده؟
never.giveup78: انا افتركتك هتقول 60 على كل المناورات دى
aly.matrix: لانى مطلوب من ناس على التاجد
never.giveup78: هههههههه
never.giveup78: ما علينا
never.giveup78: هههههههههه
aly.matrix: صح
never.giveup78: طيب يا عم مطلوب
aly.matrix: كملى
never.giveup78: اسمك و سنك و عنوانك
never.giveup78: هههههه
never.giveup78: بتشغل اية؟
aly.matrix: انتى لس حتهربى كملى الايجابة
aly.matrix: العمل والسكن
aly.matrix: وحل الميلاد
aly.matrix: ومحل
aly.matrix: مشغولة
never.giveup78: انا مبهربش
aly.matrix: امشى
never.giveup78: كنت بخلص شغل
aly.matrix: انتى فى العمل الان
never.giveup78: ايون
aly.matrix: طيب اسف
never.giveup78: انت اسكندرانى؟
never.giveup78: و لا يهمك
aly.matrix: عطلطك
never.giveup78: كنت بقول على التعليق
never.giveup78: انى كنت ناوية اروح للناس فعلا بتوع التحرير عشان احاول اتكلم معاهم
never.giveup78: عشان منبقاش سلبيين
aly.matrix: انا بجد ربع اسكندرانى وربع سويسى والباقى صعيدى
never.giveup78: بس جالى احساس انهم فعلا مش هيستجيبوا
never.giveup78: كوكتيل يعنى
never.giveup78: طيب تبقى نصين ماشى
never.giveup78: لكن ربع و بع ازاى؟
aly.matrix: امى من اسكندرية واتولت فى السويس واصلى صعيدى وساكن فى المعادى
never.giveup78: و بتشغل اية؟
aly.matrix: اوعى تروحى وتكلمى حد
aly.matrix: اوعى
never.giveup78: ازاى يعنى؟
aly.matrix: كملى ال cvالاول بتاعك
never.giveup78: اروح اكلم حد فين؟
never.giveup78: و لية متكملش انت اسى فى بتاعتك اولا
never.giveup78: تفرقة عنصرية و لا اية؟
aly.matrix: االانسات الاول
aly.matrix: ليدى فرست
never.giveup78: احرجتنى يا جنتل مان
aly.matrix: من بعض ما عندكم يا فندم
never.giveup78: انا خريجة تجارة
never.giveup78: و ساكنة فى المهندسين
never.giveup78: ز بشتغل علاقات عامة
never.giveup78: و حضرتك بتشتغل اية؟
aly.matrix: لسة
aly.matrix: يا تجمة
never.giveup78: اتفضل
aly.matrix: متزوجة
never.giveup78: اجيب الفيش و التشبيه
never.giveup78: نعم و اعول
never.giveup78: ههههههههههه
aly.matrix: مش دلوقتى بعدين
aly.matrix: هههههههههههههههههههههههههههههههه
aly.matrix: تمام
aly.matrix: اية الى عجبك فى كلامى
aly.matrix: على شان اغيرة
never.giveup78: انك ببتكلم عن حال البلد  مش كلام فاضى و اكل دماغ
never.giveup78: هههههههههه
never.giveup78: طيب غيره
aly.matrix: بضحك
never.giveup78: اكيد طبعا بتضحك
aly.matrix: اية دماغ دة لا اسمح يا مدان
aly.matrix: مدام
never.giveup78: بقول مش اكل دماغ اقرأ بقية الجملة
aly.matrix: دة انا بدوخ من ريحة الخان
never.giveup78: و انا غادة بس مش مدام احنا مش فى حفلة استقبال هنا
aly.matrix: الدخان
never.giveup78: هههههههههههه
aly.matrix: طيب غادة
aly.matrix: ممكن اقول كلمة
never.giveup78: اتفضل
aly.matrix: اسم جميل
aly.matrix: عندك اولاد
never.giveup78: ميرسى كتير يا فندم ده بس من ذوقك
never.giveup78: ما قلنا اعول 2
aly.matrix: ماشى
never.giveup78: و بعدين قبل ما نكمل التحقيق ممكن نعرف شوية معلوات عنك
never.giveup78: زى شغلك؟
aly.matrix: انت شفتى كل الكلام الموجود على التاجد
never.giveup78: و انت كمان متجوز و لا لا؟
aly.matrix: اصبرى لسة ما خلصتش اسئلة حديكى الفرصة
never.giveup78: لسسسسسسسسسسسسسسسسسة اية؟
aly.matrix: معلش
aly.matrix: خلى نفسك طويل
never.giveup78: احاول
never.giveup78: بس عايزة اعرفك معلومة عنى
aly.matrix: اذا كان فى احراخ افصل واعمل استوب يعنى اسكت
never.giveup78: انا رتمى سريييييييييع جدا
aly.matrix: احراج
never.giveup78: و هايبر هههههه
never.giveup78: لا احراج لية؟
aly.matrix: واللة انا ذيك تمام
never.giveup78: اكيد لو فى سؤال مش عايزة اجاوب عليه مش هجاوب
aly.matrix: هايبر يعنى اية
never.giveup78: تحت اى ضغط مع ان امن الدولة راح خلاص هههههههههههههه
aly.matrix: عادى
aly.matrix: برحتك
never.giveup78: هايبر يعنى بعمل حاجات كتير فى نفس الوقت
never.giveup78: اتفضل
never.giveup78: يا سيداة وكيل النيابة س:
aly.matrix: بلاش تريقة يا غادة
never.giveup78: فى فرق بين التريقة و التهريج يااااااااااااااا احمد
aly.matrix: حاضر
never.giveup78: انا بهرج مش بتريق
aly.matrix: ماشى
never.giveup78: يحضرلك الخير
never.giveup78: هتكمل؟
aly.matrix: انتى ملتزمة
never.giveup78: الالتزام درجات
aly.matrix: قولى اى درجة
aly.matrix: وانا افهم
never.giveup78: الله اعلم بس انا بحاول التزم و ابتدى بالاهم
never.giveup78: زى مثلا الالتزام فى الصلاة
never.giveup78: و بعدين الخشوع فيها و صلاة السنة
never.giveup78: قرآة ورد قرآن يومى
aly.matrix: تبارك الله
never.giveup78: و حفظ بعد الاجزاء
never.giveup78: بس
aly.matrix: جميل سوال واخر سوال
never.giveup78: اتفضل
never.giveup78: و لو انى تقريبا عارفاه
aly.matrix: العلاقات العامة تنفع انكلم مع زبون وجة لوجة
never.giveup78: هو ده سؤال؟
aly.matrix: صعب امسحة
never.giveup78: زبون اية بالظبط؟
aly.matrix: انتى فى شركة
never.giveup78: ايون
aly.matrix: عميل اقصد
never.giveup78: اها
never.giveup78: اه طبعا اكيد فى تعاملات مباشرة
aly.matrix: لو عميل غلس
aly.matrix: تعملى اية
never.giveup78: هكشمله
never.giveup78: هههههههههههههه
aly.matrix: معاكى ايد هون مثلا
never.giveup78: بس بالذوق
never.giveup78: لا طبعا
never.giveup78: بس اسلوبك بيجبر اللى قدامك يعاملك بأحترام
aly.matrix: كدة انا خلاص
never.giveup78: طيب الحمدلله
aly.matrix: ارجوا لا اكون مزعج
never.giveup78: انا بقى هسيبك تتكم عن نفسك
never.giveup78: لالالالالالالالالالالالا ابدا
never.giveup78: مش مزعج خاااااااااااالص
never.giveup78: ههههههههههههه
aly.matrix: انا يا ستى انسان بسيط
aly.matrix: احب اعمل حاجات زيك هايبر
never.giveup78: و بعدين
aly.matrix: احل كل المشكلات الا مشكلتى
never.giveup78: ههههههههههههه
never.giveup78: كده هنبتدى نفهم بعض
aly.matrix: بس بحاول انا دارس علم نفس
never.giveup78: طيب و اية هى مشكلتك؟
aly.matrix: اوعدك حقولها بالتفصيل
aly.matrix: بعدين
never.giveup78: طيب
never.giveup78: بتشغل اية؟
aly.matrix: اعمال غير حرة
aly.matrix: ولا تعليق
never.giveup78: لية ديما اجابتك مش واضحة؟
aly.matrix: سبحان الله
never.giveup78: لا طبعا دى اجابة غير كافية؟
aly.matrix: طيب
never.giveup78: موظف يعنى؟
aly.matrix: غير حر
never.giveup78: اية المسمى الوظيفى؟
aly.matrix: مالهوس مسمى
never.giveup78: مش عارفة اقولك اية بصراحة
aly.matrix: انا عارف انك شوية وحتكسرى الحاسب على راسى
never.giveup78: بس عموما انا بحب الاسلوب المباشر فى الكلام
never.giveup78: لا و على اية؟
never.giveup78: الطيب احسن
aly.matrix: اية الطيب احسن بحب الناس المخها كبير
never.giveup78: انت ديما بتشوف ناس و بتقدر تحدد هتقدر تتكلم معاها و لا لا؟
never.giveup78: انا مخى اكبر مما تتصور
aly.matrix: واحب الناس الى مودرن ومحترمة فى كلامها
aly.matrix: ولا احب الظن
aly.matrix: احب اضحك
aly.matrix: اثناء الجد
never.giveup78: حاسة كده  انك مش عايز تقول بتشغل اية ؟ عشان انت ظابط
never.giveup78: و دلوقتى الظباط بيتبهدلوا يا عينى عليهم ههههههههههههه
aly.matrix: صح
never.giveup78: هنهرج بقى؟
never.giveup78: صح اية؟
aly.matrix: طيب اعمل اية
never.giveup78: احنا هنلعب عروستى؟ههههههههه
aly.matrix: قدرى ظروفى
never.giveup78: لية هو انت متراقب؟
never.giveup78: هههههههه
aly.matrix: لية تاجر بنجو
never.giveup78: انا بس عايزاك تلاحظ انى رديت على كل اسألتك بمنتهى الصراحة و انت بتتهرب من اجابة اى سؤال
aly.matrix: لا
aly.matrix: ابدا
never.giveup78: و دى اكيد مش بداية مبشرة صح؟
never.giveup78: بدليل
never.giveup78: لما سألتك عن سنك مجاوبتش على طول
aly.matrix: لا ابدا ولاكن انا بعمل فى مكان صعب
never.giveup78: مشكلتك قلت لى بعدين
aly.matrix: شوية
never.giveup78: شغلك برضة مبتقولش
aly.matrix: انا وعد
never.giveup78: صعب اية؟
never.giveup78: الكلام ده كان زمان
aly.matrix: عارف والله
never.giveup78: دلوقتى الناس اللى كانت شغالة فى ديوان رئاسة الجمهورية بيقولوا كل حاجة فى الجرايد
aly.matrix: خلينى اكون مكسب ليكى
never.giveup78: و امن الدولة خلاص اتفك
never.giveup78: ههههههههه
aly.matrix: عارف والله
never.giveup78: اكيد يا فندم انت مكسب لاى حد
aly.matrix: الله يكرمك
never.giveup78: بس اتكلم ازاى مع حد معرفهوش
aly.matrix: انا احمد
never.giveup78: و انت مش عايز تعرفنى على نفسك
aly.matrix: اعمال غير حرة
never.giveup78: و الله ازيك يا احمد
؟هههههههه
never.giveup78: المهم تكون اعمال مشروعة
never.giveup78: ههههههههه
aly.matrix: كان ممكن ااقول اى وظيفة ونخلص ولاكن لااحب
never.giveup78: لا انا بكرهههههههههه الكدب
aly.matrix: طبعا
aly.matrix: بلا شك
aly.matrix: طيب ساعدينى الا اكذب
never.giveup78: عموما براحتك
aly.matrix: طلب غريب
never.giveup78: هو اية الطلب الغريب؟
aly.matrix: السابق زكرة
aly.matrix: ذكرة
never.giveup78: لا مش غريب اوى
never.giveup78: دى حرية شخصية
aly.matrix: اشكرك على تفهمك
never.giveup78: anyyyyyyyyyyy time
aly.matrix: اتكلم
aly.matrix: اكمل
never.giveup78: اتفضل
aly.matrix: احب اتعلم من كل واحد
aly.matrix: احب اساعد الناس
never.giveup78: that is make two of us
aly.matrix: نكام
aly.matrix: تمام
aly.matrix: استعراض لغوى
never.giveup78: ايون بالظبط
never.giveup78: هههههههه
aly.matrix: متزوج
never.giveup78: لا و الله بس ملقتش معنى اقرب بالعربى
aly.matrix: ماشى
aly.matrix: غير سعيد
aly.matrix: بهرب الى الناس على النت
aly.matrix: يمكن
never.giveup78: بتهرب من الناس اللى على النت؟
never.giveup78: و غير سعيد لية؟
aly.matrix: منا وعدك
never.giveup78: طيب اوك
aly.matrix: ما يصح اقول مشكلتى فى اول لقاء
aly.matrix: مش طبيعى
never.giveup78: طبعا
aly.matrix: لما اعرفك
aly.matrix: كويس
never.giveup78: مع ان الدخلة بتاعتك حسستنى انا اصحاب من زمان ههههههههههههه
aly.matrix: والله انا حاسس انى شفتك قبل كدة
aly.matrix: وانى اعرفك
never.giveup78: استر يا رب
never.giveup78: ههههههههههه
aly.matrix: لانك انسانة محترمة
never.giveup78: جايز
never.giveup78: الله يخليك
never.giveup78: ميرسى على ذوقك
aly.matrix: وربنا يسعد اسرتك
never.giveup78: و الله مش باين
aly.matrix: بيكى واهل بيتك
never.giveup78: هههههههههه
aly.matrix: قولى امين
never.giveup78: بس عموما لما برضة اعرفك اكيد هقولك على مشاااااااااااااااااااااااااااكلى
aly.matrix: انا ملتزم شوية
never.giveup78: تمام
aly.matrix: اخوكى على طول الوقت
aly.matrix: او صديق
never.giveup78: الله يخليك و انا اكيد هعتمد على كده
never.giveup78: على فكرة انا صعب جدا انى اعمل طلب صداقة لحد
aly.matrix: دة شرف لية
never.giveup78: بس لما بلاقى حد فكره ماشى مع فكرى بحب اكلمة
never.giveup78: لانى بحس انى اكيد هستفيد من الكلام معاه
aly.matrix: اتفقنا
never.giveup78: معرفه الناس طبعا كنورز
aly.matrix: لن تندمى
never.giveup78: و خاصة لما يكونوا اللى حواليك مش فاهمينك
aly.matrix: كفاية روحك الحلوة
aly.matrix: مش عزل
never.giveup78: فبتضطر انك تبتكر لنفسك عالم افتراضى او موازى  تتعامل فيه براحتك
never.giveup78: و الا هتحس انك هتتجنن
aly.matrix: لا مش انا اعمل كدة انا عملى
never.giveup78: و هطق
never.giveup78: انا بكلم على نفسى
never.giveup78: انا برضة عملية جدا
aly.matrix: افتحى عقلك وانا بعون الله اساعدك
never.giveup78: بس ساعات كتير بيتفرض عليك اشخاص فى حياتك
aly.matrix: فهمت
never.giveup78: شكلك فاهم كلللللللللل حاجة
aly.matrix: مش كل حاجة
never.giveup78: انا بهرج
aly.matrix: عارف
never.giveup78: و يا ريت ديما تفهم كلامى صح
aly.matrix: فاهم
never.giveup78: انا اللى فى قلبى على لسانى
never.giveup78: و بحب ديما اهرج طالما الوضوع يسمح بكده
aly.matrix: والله زى تمام دة عملت مشاكل مع اصحابى
never.giveup78: لانى بحب تكون حالتى النفسية عالية
never.giveup78: يبقوا مش اصحابك
aly.matrix: نخليها عالية
never.giveup78: لان اصحابك اللى بجد اكييييييييييييد هيفهموا كلامك
aly.matrix: لا لما يفهموا يبعرفوا
never.giveup78: لكن لو فهموك غلك مش هيبقوا اصحابك
never.giveup78: اللبيب بالأشارة يفهم و لا اية؟
aly.matrix: لا مرة كنت بكلم صديقة من زمن ومرة قلت لها انا بحبك الدنيا نطرت وزعلت
never.giveup78: ده يتوقف على طبيعة العلاقة
aly.matrix: لانى وصلت الى حالو من التفاهم انى اعبر عن احساس
never.giveup78: اذا كانت اساسا تسمح بالكلمة دى و لا لا؟
aly.matrix: عادى حب عادى مسش زى مانت ى فاكرة ابد حب عى الله
aly.matrix: فى
never.giveup78: احلا حاجة الحب فى الله طبعا
never.giveup78: ربنا يجعلنا كلنا نحب بعض فى الله
aly.matrix: وبعدين عرفت لما خليت واحدة تانى تفهمها
never.giveup78: بس انت قلت لها بحبك و لا بحبك فى الله لانها تفرق كتييييييييييييييييييير
never.giveup78: واضح انك تعرف اخوات كتيييييييييييييير على النت ؟ههههههه
aly.matrix: مش قوى
never.giveup78: و لا قوى
never.giveup78: المهم تتقى الله
aly.matrix: معم
never.giveup78: لان مفيش حااااااااااااااااااجة فى الدنيا تستاهل انك تغضب ربنا عشانها
never.giveup78: معاهم و فيهم و فى نفسك
aly.matrix: انا بعامل الناس بطريقة فطرية والناس ساعات لا تفهم
aly.matrix: الله
aly.matrix: عليكى
never.giveup78: ثوانى
never.giveup78: احسن وسيلة للتعامل الفطرة
never.giveup78: لان هى اللى خلقهالنا ربنا
BUZZ!!!
never.giveup78:
never.giveup78: ما قلنا رتم سريع
aly.matrix: معلش
never.giveup78: و لا يهمك
aly.matrix: اكمل انا انسان  بحالات
never.giveup78: انت فى الشغل دلوقتى؟
never.giveup78: بحالات؟
never.giveup78: ربنا يستر
aly.matrix: لا
never.giveup78: حالات ازاى ؟
never.giveup78: ههههههههه
aly.matrix: مرة اكون فرحان وعاوز الكل يفرح ومر اكون زعلان وعازم الكل على جنازة وساعات لا يعجبنى كلام اصحابى لانى فير مهئ لهم
aly.matrix: نفسيا
aly.matrix: غير
never.giveup78: دى طبيعة بشرية
never.giveup78: بس انا لما بكون كده بفضل عدم الكلام مع حد اساسا
aly.matrix: لا انا بهرب الى بيت ربنا
never.giveup78: عشان كده بحاول موصلش للدرجة دى لانى لما بقفل  بكون وحشة اوى مع نفسى
never.giveup78: احلى حاجة فعلا
aly.matrix: والله زى
never.giveup78: ربنا الوحيذ اللى بتحس انه بيطبطب عليك
aly.matrix: تمام
never.giveup78: و بيطمنك
never.giveup78: انا ديما بقول للحوالية كده
never.giveup78: جرب تشكى لربنا و تعيطلة
never.giveup78: و هتلاقى السكينة دخلت قلبك على طول
never.giveup78: سبحان مقلب القلوب
aly.matrix: بلا شك هوة حلى الوحيد لما بزعل فى البيت اهرب الى بيت رنا استريح
never.giveup78: الله المستعان
never.giveup78: الحمدلله ان الانسان حاسس لن لية ضهر يتسند عليه و ممكن يكلمة على طول
aly.matrix: انا لى ميزة ممكن واحد اقابلة اتكلم معاة وكاننا اصحاب ونفترق
aly.matrix: صح
never.giveup78: و يشكيلة من غير ما ياخد معاد
aly.matrix: ولا اى شى
never.giveup78: كده انت شخص اجتماعى
never.giveup78: زى حالتى
never.giveup78: بتكلم طووووووووووووب الارض
never.giveup78: من البواب
never.giveup78: للوزير
never.giveup78: انا كده بكلم كل الناس
never.giveup78: و اضحك و اهرج
aly.matrix: يس مش كل وقت
never.giveup78: و اتعامل
never.giveup78: لا طبعا
aly.matrix: بتعلم الان الرضا
never.giveup78: لازم يكون مودك عالى علاى
never.giveup78: عالى
aly.matrix: ما كتب الله على
never.giveup78: بالظبط
never.giveup78: لو وصلنا لدرجة عالية من الرضا
never.giveup78: هيخلى اى مصيبة تهون
aly.matrix: بضحك كتير مع اصحابى بينسونى
never.giveup78: بينسوك؟
aly.matrix: همى
aly.matrix: وحالى
aly.matrix: انت
aly.matrix: من اسلوبك اطمنت
never.giveup78: مش فاهمة
aly.matrix: انك بنت بلد جدعة
never.giveup78: الله يخليك
never.giveup78: ده من اصلك
aly.matrix: ونعم الاخت والصديق
aly.matrix: دة احساس
never.giveup78: خلاص بجد اخجلتم  تواضعنا
aly.matrix: لا عادى نادر ما تلاقى انسانة كدة بس انا حظى حلو عندى 7 مثلك تمام
aly.matrix: لالال هما 3
never.giveup78: 7 بحالهم؟
never.giveup78: هههههههههههه
never.giveup78: انت  اتلغبطت فيهم؟
aly.matrix: سكر ورشيد وريا
never.giveup78: طيب عموما عدهم كويس على ما اروح اصلى العصر و اجى
never.giveup78: اية الاسامى دى.؟
never.giveup78: ريا؟
never.giveup78: هههههههههههه
aly.matrix: وانا كما ماشى اصلى حشوفكتانى
aly.matrix: وللا سلام
aly.matrix: عندك حاسب فى البيت
never.giveup78: طيب بالسلامة
never.giveup78: اكيدد ان شاء الله
never.giveup78: معنديش وقت فى البيت
never.giveup78: بكون عندى مطحنة
never.giveup78: بس عموما انا بكون او لين كل يوم من 8 صباحا
never.giveup78: لحد 3 و نص تقريبا
never.giveup78: ما عدا جمعة و سبت
aly.matrix: ماشى
never.giveup78: انت مواعيدك اية؟
aly.matrix: خلينا نشوفك
aly.matrix: انا اجازة اليوم
never.giveup78: اهااااا
aly.matrix: حتى الساعة 12
never.giveup78: و باقى الايا؟
aly.matrix: بكرة من 9 الى 1 مش فاضى
aly.matrix: متقطع
never.giveup78: خلاص بعد 1 ان شاء الله
aly.matrix: نازل المعادى لى كلمة
never.giveup78: او قبل 9 هههههههههههه
aly.matrix: لو سمحتى
never.giveup78: اتفضل
aly.matrix: اوعى تفتكرى انا ظابط او اى شى من دة انا انسان عادى الوظيفة مختلفة شوية
never.giveup78: هههههههههههه
never.giveup78: هى كلمة ظابط بقت شتيمة
never.giveup78: و لا يهك يا حظابط
never.giveup78: ههههههههه
aly.matrix: معلش مش عاوزك تقلقى
never.giveup78: اقلق من اية انا ورقى كللللللللله سليم
never.giveup78: ههههههههه
never.giveup78: و ملفى تمام
aly.matrix: ههههههههههههههههههههههههههههه
aly.matrix: ماشى
never.giveup78: احنا مبيهناش يا معلم
aly.matrix: عارف
never.giveup78: لسة بنقول احنا معانا ربنا
aly.matrix: ونعم بالله
never.giveup78: يبقى خلاص مش هيهمنا اى مخلوووووووووق
never.giveup78: يلا سلام
aly.matrix: ماشى يعم
never.giveup78: اشوفك على خير ان شاء الله
aly.matrix: وعليكم السلام
aly.matrix: لحظة
aly.matrix: لحظة
never.giveup78: ايون
aly.matrix: انا كاتب ولى مدونات ممكن امسج الشات دة مع شطب الاسماء وعمل موضوع
aly.matrix: لو وافقتى
aly.matrix: اسجل
aly.matrix: احترم ريك
never.giveup78: مش عارفة
never.giveup78: طلب غريب طبعا
aly.matrix: انا عملت موضوعات زى دة
never.giveup78 is typing...
never.giveup78: نبقى نتناقش فيه بعدين على رواقة
never.giveup78: عشان افهم
never.giveup78: كويس
aly.matrix: ماشى سلام
never.giveup78: سلامBookmark

ليست هناك تعليقات:

حوارات نفسية

المصرى: الجمعة، 2 أبريل 2010 كيف تحاور..؟ كيف تحاور..؟ -  أبريل 02, 2010   ليست هناك تعليقات:    إرسال بالبريد الإلكتروني كتابة مدونة حول ه...