الأربعاء، 30 أبريل 2014
الثلاثاء، 29 أبريل 2014
حكاية خلف الدهشورى حرب
اهلا بيكم انا احمد الكاتب طبعا انا مش متوقع رد فعل منكم
ولا يشغل بالى قصة خلف الدهشورى حرب قصة واقعية ربما لا تصدقون لان احداثها غريبة شوية المهم
نعود الى الاخ خلف الدهشورى حرب هو اسمة كدة عندما القت الاخت صفاء المحمول الى خلف وقالت لة اتعامل رد لم يستطيع خلف ان يقول كلمة من سيل الكلام بتاعة خطبتة حتى ان كل الركاب منبهرين والسائق من الاندهاش خف السرعة شوية على شان يسمع
وتحول وش خلف الى كل الوان الطيف من الاحمر الى الاصفر بدرجاتة حتى المحمول كانة ضد خلف كل ما يحاول يغلق...
مشاهدة المزيدولا يشغل بالى قصة خلف الدهشورى حرب قصة واقعية ربما لا تصدقون لان احداثها غريبة شوية المهم
نعود الى الاخ خلف الدهشورى حرب هو اسمة كدة عندما القت الاخت صفاء المحمول الى خلف وقالت لة اتعامل رد لم يستطيع خلف ان يقول كلمة من سيل الكلام بتاعة خطبتة حتى ان كل الركاب منبهرين والسائق من الاندهاش خف السرعة شوية على شان يسمع
وتحول وش خلف الى كل الوان الطيف من الاحمر الى الاصفر بدرجاتة حتى المحمول كانة ضد خلف كل ما يحاول يغلق...
خلف الدهشورى 2
عدنا انا احمد الكاتب نكمل قصة خلف الدهشورى قصة المحمول ابو شاشة كبيرة التبلايت كان خلف فى مكرباس خد صقر فريش الدائرى
وجلس بجوار شابة كدة عمرها فوق ال30 يعنى ورن محمول الاخ خلف ابو رنة جنان
رنة غريبة جعلت كل من كان فى المكرباس مندهش المهم الاخ خلف حاول يفتح المحمول دون جدول معلق مهنج
حاجة زى كدة ولاكن شاف اسم من يتصل بة وكانت خطبتة يعنى مشروع خطوبة صاحبنا اتجنن المحمول راسة والف سيف ما يفتح
المهم الاخت قالت لو سمحت هات المحمول وانا اساعدك صاحبنا اتحرج وهو حاسس انة خبي...
مشاهدة المزيدوجلس بجوار شابة كدة عمرها فوق ال30 يعنى ورن محمول الاخ خلف ابو رنة جنان
رنة غريبة جعلت كل من كان فى المكرباس مندهش المهم الاخ خلف حاول يفتح المحمول دون جدول معلق مهنج
حاجة زى كدة ولاكن شاف اسم من يتصل بة وكانت خطبتة يعنى مشروع خطوبة صاحبنا اتجنن المحمول راسة والف سيف ما يفتح
المهم الاخت قالت لو سمحت هات المحمول وانا اساعدك صاحبنا اتحرج وهو حاسس انة خبي...
خلف الدهشورى
الاخوة الاعزاء حتكلم عن موضوع مهم وما يهمنيش كلامكم لانى ااكتب لنفسى واصدقائى فى المدونة المهم شخصيات فى حياتى
الاخ خلف الدهشورى شخصية عجيبة ولاكن موجودة داخل كل واحد منا
زى اى واحد منا عندة مشاكل بس زيادة شوية واحد بيسالنى سنة كام وواحد بيسال شغال اية مش دة المهم المهم انة انسان نتاوى او كاتب او بيعمل كل شى
المهم فى الموضوع حب يشترى تابليت او محمول كبير لانة زهق من محمولة الاازعى ابو رنة جنان
وشاشة من السودان وحاجة كدة محمول وقع من نابليون لما كان فى مصر فى الاهرام
---المهم قصة شراء المحمولالجديد غريبة شوية حنقولها بعدين المهمخلف من المشاكل كان بيهرب من نفسة ازاى معرفش تابعونا فى وقت اخر احمد الكاتب للتواصل على الاسكاىsweet3366
الاخ خلف الدهشورى شخصية عجيبة ولاكن موجودة داخل كل واحد منا
زى اى واحد منا عندة مشاكل بس زيادة شوية واحد بيسالنى سنة كام وواحد بيسال شغال اية مش دة المهم المهم انة انسان نتاوى او كاتب او بيعمل كل شى
المهم فى الموضوع حب يشترى تابليت او محمول كبير لانة زهق من محمولة الاازعى ابو رنة جنان
وشاشة من السودان وحاجة كدة محمول وقع من نابليون لما كان فى مصر فى الاهرام
---المهم قصة شراء المحمولالجديد غريبة شوية حنقولها بعدين المهمخلف من المشاكل كان بيهرب من نفسة ازاى معرفش تابعونا فى وقت اخر احمد الكاتب للتواصل على الاسكاىsweet3366
الاشتراك في:
الرسائل (Atom)
نفسى
فلنغير نظرة التشاؤم في أعيننا لما حل بنا من محن إلى نظرة حب وتفاؤل لما عاد علينا من فائدة وخير بعد مرورنا بهذه المحن. ما أحوجنا لمثل هذا ال...
-
كيف تحاور..؟
-
يأتي بعد ذلك العلاج الدوائي، والأدوية المصنعة كالسبرالكس والزيروكسات والزولفت هي أدوية أكثر نقاءً وأكثر تأثيرًا على الناقلات العصبية، لأنه...