الخميس، 29 مارس 2018

Van my sosiale blog argief

Van my sosiale blog argief https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=3632078212054918237#overviewstats
(Slim vroue)

Slim vroue is bekend
Hoe om te gaan met haar maat
U verstaan ​​dat elkeen sy eie natuur en verstand het
Leer wanneer om met hom te praat
En wanneer jy hom iets vra, en wanneer jy hou en luister
Nie net dit nie
Maar leer hoe om haar man te laat verskyn en uit te staan ​​en vorentoe te beweeg
Dit ondersteun selfvertroue en bevorder altyd sy karakter.
Hierdie vrou word nie deur mans vergeet nie, sy is 'n vennoot van bestaande sukses
Hy voel hy dink meer diep en duidelik wanneer hy by haar is.

(Vroulike vrou)

'N Vroulike vrou maak haar maat 'n man.
Hoe meer vroulik die man die meer en meer sy been voel
Sy is 'n vrou wat lyk soos haar klere
'N Ware innerlike vroulikheid wat die mens voel en sien nie.
Hierdie vrou is lief vir haar man en is lief vir haar papier
Hy kan dit nie vergeet nie.
Maak jou ooglede toe om te sien onder die sneeu grasperke


Alhoewel daar kwaad is, is daar goed

Alhoewel daar probleme is, is daar 'n oplossing

Ten spyte van die mislukking is daar sukses

Ten spyte van die harde werklikheid is daar 'n blom van hoop


Herhaal die woorde van optimisme en vermoë om te bereik

Ek kan .. Ek sal beter wees. Ek kan nou ..

Ek is beter as wat ek dink ..

Maak gebruik van jou ervarings en belowe jou vorige sukses as

Jy het onsekerheid oor sukses of u heining van mislukking

Moenie kla oor jou omstandighede nie

Maar probeer om dit vir u voordeel te belê

Dit is nie belangrik om in ongelukke te val nie

Wat vir ons belangrik is, is die voorkoms van hierdie voorvalle

Dit is belangrik om te weet hoe om ons positief te beïnvloed

En hul besinning oor ons lewens

Bly weg van die herhaling van die woorde van luiheid en pessimisme

Ek kan nie ... ek kan nie staan ​​nie ...

Ek gaan verkeerd ...

Ek is nie Flanna om die werk te doen nie ...

Ek het geen hoop in die lewe nie ...

Teken jou prestasies en suksesse in jou rekeninggeskiedenis op

Belowe hom van tyd tot tyd, veral wanneer sensasie

Frustrasie of apatie

Bly weg van jouself om die gevoelens van pyn te oorkom

Moenie toelaat dat ander jou jammer maak nie

In een van die antieke spreekwoorde (soos jy dink ..... sal jy wees)

Uiteindelik kan hierdie sade ander sade byvoeg

ليست هناك تعليقات:

ظلم

سرعة الانفعال تشير إلى استجابة الأفراد بشكل سريع وعاطفي لمواقف معينة، مما قد يؤدي إلى ردود فعل غير محسوبة. إليك بعض النقاط المتع...