الأربعاء، 21 فبراير 2018

"Župa je pravedna samo"

"Župa je pravedna samo"
"Prince's gnjev je manje od Božjeg gnjeva"
"Kralj ne vrijedi piti vodu"
"Zatvorite, ali faraon je uništio Hamana"
"Prodaj svoj život svojim najnovijim osvojiti ih"
"Izopačeni makhol i nagul"
"Moja braća ako izgube moje lice ne gube moju znanja"
"Krediti nisu poznati narodima kredita osim onih koji imaju kredit"
"Jer ja sam grešnik u istini, volim da budem pravedan u laži"
"Dopustite da se ispričate i ne radite stvari"
"Bivši danas je oprostio"
"Kosa Muawiyah Allah može biti zadovoljan s njim"
"Abt Dirham samo za diplomski vrat"
"Ustrajati na kodifikaciji znanosti koju su dobili svijet i onaj svijet"
"Prenio je od Rimljana i Sindh i Indije i odlazio te nije isporučio bratu muslimanu"
"Odgovor je ono što vidite nije ono što čujete"
"Ono što vidim vaši znanstvenici idu i vaš neznanje ne uči"
"Slatka znanosti i studija bolja je od slatkoće službe"
"Vjernik ne liječi gnjev"
"Nisu svi odsutnosti snoop, a ne svaki susret ljubavi"
"Propaganda je ružna, čak i ako je istina"
"Siđite, velikodušni ne dajte mu iskustvo"
"Ako je čovjek sam zna, koja je korist od riječi naroda"
"Žrtva je logika"
"Mješalica nije iskrena"
"Što čovjek zarađuje kao wellness"
"Što je dobro u ovom svijetu, osim u onom svijetu"
"Poduzmite svoju inicijativu"
"Pad svjetskog pada svijeta"
"Vjernik traži izlike i licemjer traži nedostatke"
"Nema vjernika osim onih koji se boje Allaha"
"Budući da je Bog dobio bolji trenutak nego primiti ubojicu"
"Usudim se ljudima mladom Adnahmu"
"Brati brata brata, brine se o vama bogatima i osiromašio si siromašne"
"Onaj tko nije sebe zaštitio nije koristio njegovo znanje"
"Ne mogu se ni umočiti"
Odabrane teme

ليست هناك تعليقات:

ظلم

سرعة الانفعال تشير إلى استجابة الأفراد بشكل سريع وعاطفي لمواقف معينة، مما قد يؤدي إلى ردود فعل غير محسوبة. إليك بعض النقاط المتع...