الثلاثاء، 6 يناير 2015

انت جوة جسدى


انحلت


هههه كويس يا سى ------

بهزر اكيد انت يسد الرجالة
عارف


حاضر اخرج
اخرج من اين

دى صعبة
طيب

من بقى
مش انتى دخلتينى خرجينى

ما كانت نيتى اخرجك
طيب
خلينى جوة احسن

حاضر حبيبى
دة انتى اوفر

كتير


مفيش حد عمل او قال الى انتى قلتية

غلط كلامى
البيوا
؟

هههه غلك كتابى
وضحى



؟

اكلت حاجة
انتى

رمان ولا حاجة تانيةد
وضحى

جوايا
وضحى

جعان
انا
لا

ماشى
نعيمة

نعم
شعورك دة جميل قوى

انك جوايا
نعم

شعور جميل والله
انتى حاسة كدة بجد

نعم ا-----
الفكرة دة جات ازاى

تلقائى كدة بدون تفكير
نعيمة

نعم
انا مش حاسس بنفسى

ليه
من كلامك

حصلك ايه
ولا حاجة

كويس
حاسس ان قلبى انشال
راح

قلبك عندى

وروحك عندى
هتيهم يا حرامية القلوب

هههههه لا مش حديك حاجة
طيب

اخبارك ايه
بخير

نفسيتك
حطير من السعادة والاتدهاش

كويس اوى
كويس اية

انك سعيد

قدرت تسعد شوية
كتير

الحمد لله

اتكلمى

عيونى
اتعلمتى الشقاوة نعيمة

ا----نفسى اسعدك واخرجك من حزنك
اشكرك

ولو جزء بسيط
اشكرك

ما تشكر روحك
حاضر

ا---انا ب....................
ماشى

هههههه مجنونة
لا

ايه
ولا حاجة

الحب عامل عمليه
مع من
معاكى

مع واحد لونه قمحى
مشحونة

نعم

انت عامل عمايلك
انا

نعم
انا عملت حاجة دة انتى
تفوقتى على

بجد
باحساسك

كويس

انسان داخل جسد انثى


احتواء كامل للمحب داخل حسدها

حاضر اخرج
اخرج من اين

دى صعبة
طيب

من بقى
مش انتى دخلتينى خرجينى

ما كانت نيتى اخرجك
طيب
خلينى جوة احسن

حاضر حبيبى
دة انتى اوفر

كتير


مفيش حد عمل او قال الى انتى قلتية

غلط كلامى
البيوا
؟

هههه غلك كتابى
وضحى



؟

اكلت حاجة
انتى

رمان ولا حاجة تانيةد
وضحى

جوايا
وضحى

جعان
انا
لا

ماشى
نعيمة

نعم
شعورك دة جميل قوى

انك جوايا
نعم

شعور جميل والله
انتى حاسة كدة بجد

نعم ا-----
الفكرة دة جات ازاى

تلقائى كدة بدون تفكير
نعيمة

نعم
انا مش حاسس بنفسى

ليه
من كلامك

حصلك ايه
ولا حاجة

كويس
حاسس ان قلبى انشال
راح

قلبك عندى

وروحك عندى
هتيهم يا حرامية القلوب

هههههه لا مش حديك حاجة
طيب

اخبارك ايه
بخير

نفسيتك
حطير من السعادة والاتدهاش

كويس اوى
كويس اية

انك سعيد

قدرت تسعد شوية
كتير

الحمد لله

اتكلمى

عيونى
اتعلمتى الشقاوة نعيمة

ا----نفسى اسعدك واخرجك من حزنك
اشكرك

ولو جزء بسيط
اشكرك

ما تشكر روحك
حاضر

ا---انا ب....................
ماشى

هههههه مجنونة
لا

ايه
ولا حاجة

الحب عامل عمليه
مع من
معاكى

مع واحد لونه قمحى
مشحونة

نعم

انت عامل عمايلك
انا

نعم
انا عملت حاجة دة انتى
تفوقتى على

بجد
باحساسك

كويس

انسان داخل جسد انثى
احتواء كامل للمحب داخل حسدها

ليست هناك تعليقات:

ظلم

سرعة الانفعال تشير إلى استجابة الأفراد بشكل سريع وعاطفي لمواقف معينة، مما قد يؤدي إلى ردود فعل غير محسوبة. إليك بعض النقاط المتع...